NO ANIME. NO LIFE.

Direktlänk till inlägg 9 april 2015

Shopping cc:

Av ~ Meow ~ - 9 april 2015 16:13

Hejj eller Kon'nichiwa! ^^ 

 

.. Jaa.. e3e hum.. Nu vet jag, vi kan snacka om min dag okok? c:

- Bra :3

 

Jag klev upp klockan 7 owo #Pigg. Sen gjorde jag mig i ordning för skulle till stan och shoppa. c: Eller jag och mamma skulle shoppa.. Vi var borta ett bra tag, vi stack kl 10 och kom tillbaka 4.. Heh c8

Jag köpte iallafall; Ett par shorts, Två Blusar/Skjortor. 3. Örhängen. 4. En Obey keps. 5. Ett Obey linne. 6. Ett par blåa skor. 7. Solglasögon. 8. Ett par blåa leggings. 9. Strumpor. (Dem är fab).  

 

Här kommer lite bilder lol..

 

 

      ... I know, I know.. Dåliga bilder.. ;^; Kunde inte ta så bra bilder.. ;_; #HateIt. Aja... Det var allt cc: Hejdå eller BaiBai Koibito!! *-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Meow ~ - 10 april 2015 12:36


Kon'nichiwa! ^^  Idag har jag inte gjort så mycket, hah.. Eller denna morgon har jag inte gjort så mycke. Är ganska trött pga att jag gick och la mig ca. Klockan 1 & så vaknade jag kl 8. Så aa, får skylla mig själv I know, I know.  Men fö...

Av ~ Meow ~ - 8 april 2015 16:30


Kon'nichiwa ^^ Detta är inte min första blogg.. Många av mina bloggar har blivit raderade ;^;  har haft sjukt många bloggar som bara ''poff borta c8'' :_:       Aja tänkte att ni kan få lära känna mig bättre.     Jag heter Elina & fyll...

Presentation


♥Snö♥Is♥Havet♥

~ Kon'nichiwa!♥ Välkommen till min lilla blogg. Denna blogg kommer handla om pizza och chips. c: Nej, hah.. Den kommer handla om mitt liv och lite anime o sånt ^^ Jag är 12 så är ganska ung c: xD.. Hejdå! (^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Kalender c:

Klocka c8

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Cute Bow Tie Hearts Blinking Blue and Pink Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards